بهترین لپ تاپ های استوک کدامند؟

مجله اخبار،آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

بهترین لپ تاپ های استوک کدامند؟

۶۵۲ بازديد
فروشگاه اینترنتی لپ تاپ استوکاگر قرار است از لپتاپ خود به طور عمده برای کارهای دانشگاهی، بازی و نرم افزار استفاده کنید، پردازنده Intel Core i3 یا AMD A-series A6 یا AMD A8 کافی است. برای دانشجویانی که از برنامه نویسی سنگین یا نرم افزارهای گرافیکی استفاده میکنند، ممکن است لازم باشد مقدار بیشتری برای لپتاپهایی که پردازندههای Intel Core i5، Intel Core i7 یا AMD A10 دارند، هزینه کنند. امروزه بیشتر لپتاپها با 4 گیگابایت رم عرضه میشوند که اگر بخواهید کارهای روزانه مانند استفاده از Microsoft Office، وبگردی و تماشای فیلم را انجام دهید بسیار عالی است. اگر آماده باشید که فقط کمی بیشتر هزینه کنید، ممکن است گزینههایی با 8 گیگابایت رم پیدا کنید. RAM بیشتر به این معنی است که انجام چند وظیفه بین نرم افزارهای سنگین سادهتر میشود. به عنوان یک دانشجو، شما پروندههای زیادی برای ذخیره خواهید داشت. اسناد، ارائهها، عکسها، فیلمها، موسیقی و موارد دیگر وجود دارد. امروزه اکثر لپتاپها دارای هارددیسکهایی با ظرفیت 500 گیگابایت تا 2 ترابایت و بالاتر هستند. لپ تاپ استوک خرید به صرفه‌ای برای افراد جویای لپ تاپ است.
  • وزن مناسب آنها
  • وزن 5.29 پوند
  • صفحهنمایش مات: بله
  • حافظه 256 گیگ تا 2 ترابایت SSD
  • ASUS Transformer Book
  • تعویض ویندوز در محل در تهران
خرید نوت بوک استوک
معمولا دیده میشود که لپتاپهای ۱۳ یا ۱۴ اینچی وزنی در حدود ۸.۱ تا ۴.۲ کیلوگرم دارند و حمل و نقل آنها در مقایسه با مدلهای ۱۵ اینچی به مراتب سادهتر است. سیستم نور پسزمینه، یکی از فناوریهای مهم در ارتباط با صفحه نمایش است و در بعضی از مدلها از روش تامین نور LED بهره گرفته شده است. روش مذکور بدین صورت است که تنها در قسمتی از تصویر که روشن است نور تابیده میشود و این امر سبب افزایش میزان کنتراست در تصویر و همچنین مصرف کمتر باتری میگردد. یکی دیگر از پارامترهای تاثیرگذار بر کیفیت نمایش، وضوح تصویر است. پردازنده یا CPU را همگان به عنوان مغز کامپیوتر میشناسند و این قطعه یکی از مهمترین پارامترهای تعیینکننده قدرت سیستم بهشمار میآید. شما در هنگام خرید لپتاپ میبایست توجه کنید که کدامیک از پردازندهها مناسب کار و نیاز شما است. پردازندههای Core i3, Core i5, Core i7, Core i9 از جمله پردازندههای کمپانی اینتل هستند که کمپانیهای سازنده لپ تاپ در تولید محصولات خود از آنها استفاده میکنند. برای طلاع از لپ تاپ استوک قیمت به سایت آبیدر استوک مراجعه کنید.
نوت بوک استوک
در هنگام خرید از داشتن گارانتی اطمینان حاصل کنید. به نسل پردازنده سیستم و سال تولید آن توجه کنید یک سیستم با سری پردازنده corie i7 با سال تولید 2015 نسبت به یک سیستم با سری پردازنده corie 5 در سال 2013 ضعیف تر است. کیفیت صفحه لپ تاپ یکی از خاص ترین نکات مهم هنگام خرید لب تاب است که باید به آن توجه کافی داشته باشید و باید محصولی را انتخاب کنید که وضوح تصویر بی نظیری داشته باشد که دچار مشکل نشوید. عده ای از افراد به اینکه محصولی که خریداری می کنند، گارانتی نداشته باشد هیچ اهمیتی نمی دهند. ولی در تهیه یک لپ تاپ عالی، داشتن کارت گارانتی از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا نشان می دهد که محصولی که شما تهیه کرده اید از صحت و سلامت برخوردار است و طول عمر بالایی دارد و از همه مهم تر قاچاقی نمی باشد. میزان بودجه ای که در اختیار دارید.
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. فروشگاه اینترنتی استور استوک بهترین بستر برای خرید اینترنتی قطعات استوک خودروی مورد نیاز شما در ایران است . “اصل بودن کالا ، “گارانتی بازگشت” ، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی های مهم و اساسی در استور استوک از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد . استور استوک سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه در خرید قطعات استوک خودرویی به صورت اینترنتی را مرتفع کند. تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. با فروشگاه اینترنتی استور استوک، بیش از نصف پولت رو توی جیبت سیو کن ! استور استوک، بزرگ ترین وارد کننده لوازم استوک خودرو های کره ای در ایران.
اندازه کوچک و وزن کم از خصوصیات عمده آنهاست.
 
طراحی بسیار زیبا و کیفیت ساخت عالی از نقاط قوت آنهاست. هر چند تنوع زیادی ندارند اما می توانند نیاز کاربران را مرتفع سازند. مدل های موجود Surface book ها هستند. اندازه کوچک و وزن کم از خصوصیات عمده آنهاست. ناگفته نماند که تبلت هستند اما با قدرت یک لپ تاپ کامل. از دیگر مدل ها می توان به Surface Pro و surface laptop اشاره کرد. در جای خود به تفصیل در مورد سخت افزار و طراحی آنها صحبت خواهیم کرد. نکته قابل تامل در مورد برند مایکروسافت قیمت آن است. این برند در مقایسه با سایر برندها گران تر هستند. البته کیفیت آنها تا حدودی توجیه گر این امر است. لپ تاپ های HP نیز مانند دل ساخت آمریکا هستند. کیفیت ساخت بالا و سخت افزار قوی از نقاط اصلی قوت آن است. تنوع مدل ها و طرح های گوناگون آن نیاز کسانی را که ظاهر برایشان مهم است برطرف خواهد کرد.
برای شرایط کاری مختلف ساخته شده اند.
از مدل های موجود می توان به مدل ProBook اشاره کرد. با طرح های گوناگون و ظاهر نسبتا جذاب. از ویژگی های آن وزن مناسب و طراحی زیبای آن هاست. تنوع قطعات استفاده شده در آن باعث می شود برای هر کاربری مدل مناسب پیدا شود. مدل دیگر EliteBook است. عموما سنگین هستند. ظاهر آنها مانند لپ تاپ های صنعتی است. برای شرایط کاری مختلف ساخته شده اند. بسیار مقاومند و با کیفیت. از نقاط ضعف آنها وزن زیاد آنهاست. مدل بسیار محبوب لپ تاپ های اچ پی Zbook است. در مدل های مختلف با ظاهری جذاب و قدرت فوق العاده. روی اغلب آنها پردازنده های گرافیکی قوی نصب شده است. مناسب کارهای گرافیکی و بازی. لپ تاپ های Dell که عموما ساخت خود شرکت dell در کشور آمریکاست و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. عموما از پلاستیک و فلزهای با کیفیت برای ساخت بدنه آن استفاده می شود.
خرید نوت بوک استوک
بهترین مارک لپ تاپ دست دوم کدام است؟ نرم افزار های مورد استفاده در بهترین مارک لپ تاپ دست دوم چیست؟ نرم افزار مورد استفاده ی تمام لپ لپ ها به جز لپ تاپ های برند اپل(مک پرو و مک بوک ایر)، سیستم عامل ویندوز می باشد. سیستم عامل لپ تاپ های اپل، مک بوده که برای افراد خاص طراحی شده است که می توانند با سیستم عامل هایی مثل مک یا لینوکس کار کنند. در بقیه ی موارد به جز اپل سیستم کاربران با ویندوز کار می کنند. سخت افزارهای مورد استفاده در بهترین مارک لپ تاپ دست دوم چیست؟ می توان گفت که تمام لپ تاپ هایی که در حال حاضر در بازار موجودند از یک کانفیگ سخت افزاری استاندارد و مشخصی پیروی می کنند. دلیل آن هم بسیار ساده است، زیرا مجبورند که نرم افزارهای سنگین و تخصصی را هندل کنند. تغییراتی که در بهترین مارک لپ تاپ دست دوم از سال ۲۰۱۲ به بعد طراحی شد پایه ی تمام تغییرات در لپ تاپ های امروزی شده است.
کیفیت ساخت هر لپ تاپی مطلوب نیست پس شما باید نظرات دیگر افراد مخصوصاً افراد متخصص را درمورد آن یک لپ تاپ خاص پرسوجو کنید. لپ تاپ Lenovo ساخته کشور چین هستند. از نقاط قوت این لپ تاپ مدل های متنوع با قیمت مناسب است. اغلب مدل های آن در مقایسه با برندهای دیگر با قطعات مشابه ارزان ترند. کیفیت ساخت نسبتا خوبی دارند. اما اکثرا از پلاسیک فشرده ساخته شده اند. طراحی آنها مانند لپ تاپ های صنعتی است. از نکات قابل توجه این است که قابلیت ارتقای قطعات آنهاست. مدلهای این لپ تاپ عمدتا به ThinkPad ها و yoga تقسیم می شوند. هر چند مدل های متنوع تری نیز موجود است. اما مدل ThinkPad محبوبیت بیشتری دارد به دلیل ارتقا قطعات و همچنین داک های پیشرفته کە برای آن طراحی شده است تا قابلیت های دیگری را به دستگاه بیافزاید. لپتاپ Microsoft از بهترین برند لپتاپ استوک می باشد. این لپ تاپ ها نیز ساخت کشور آمریکا هستند.
سایت خرید لپ تاپ استوک
بهترین لپ تاپ استوک و دست دوم انتخابی ایده آل برای افرادی می باشند که با هزینه کم قصد خرید سیستم هایی با تکنولوژی بالا دارند. در واقع لپتاپ های استوک لپ تاپ هایی کار نکرده و نو هستند که به دلیل داشتن مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری جزئی به انبار و کارخانه مرجوع می شوند. ویژگی منحصر به فرد بهترین لپ تاپ های استوک و دست دوم چیست؟ بهترین مارک لپ تاپ دست دوم کدام است؟ نرم افزار های مورد استفاده در بهترین مارک لپ تاپ دست دوم چیست؟ سخت افزارهای مورد استفاده در بهترین مارک لپ تاپ دست دوم چیست؟ آیا برند لپتاپ استوک بدون اهمیت است؟ ویژگی منحصر به فرد بهترین لپ تاپ های استوک و دست دوم چیست؟ را بخوانید. از مهم ترین ویژگی بهترین لپ تاپ استوک و دست دوم می توان به کیفیت ساخت در مقابل قیمت مناسب آن ها اشاره کرد. این لپ تاپ ها در مدل های مختلف به بازار عرضه می شوند و شما می توانید بر اساس سلیقه و نیاز یکی از مدل های خاص آن را خریداری کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.