وای فای تلویزیون ال جی

مجله اخبار،آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

وای فای تلویزیون ال جی

۳۳۴ بازديد

تلویزیون ال جی 65 اینچ OLED مدل CX در بسیاری از سایت ها و ازمایشات صورت گرفته معتبر در جهان به عنوان یکی از 5 تلویزیون برتر برای کنسول بازی سونی PS5 شناخته شده است . تلویزیون هوشمند OLED CX ال جی 65 اینچ از سیستم عامل WebOS با هوش مصنوعی قدرتمند ThinQ Al برخوردار است. امکان اتصال کابل جدید HDMI 2.1 باعث تسریع و به زیر 1 میلی ثانیه کاهش داده است که باعث تسریع انتقال داده ها می شود . فناوری Low Input Lag باعث تسریع در نمایش تصاویر می شود و VRR, ALLM and eARC بهترین سرعت واکنش برای گیمرها می شود که سرعت بازی را بتواند در کنترل خود بگیرد . گرافیک بالای HGIG باعث رزولوشن بالای تصاویر 4K می شود و HDR قدرتمند تصاویر پیوسته را پی در پی و بدون لکنت تصاویر نان می دهد . می توان نرم افزار تلویزیون را به وسیله ThinQ Al به خدمت گرفت که با وجود کنترل هوشمن موسی که توانایی انتقال صدا را به تلویزیون دارد این عمل به سهولت صورت می گرد .

اینجاست که میتوانید از دانگل «کرومکست» بهره بگیرید.

دی. ام. آی» در تلویزیون بزنید. انتقال دادههای دیجیتال در بستر وایفای روزبهروز طرفداران بیشتری پیدا میکند و بههمین دلیل نیز بهترین روش انتقال تصاویر و اطلاعات گوشی به صفحهنمایش تلویزیون، ارسال این محتوا در پهنای وایفای بهحساب میآید. این دانگل و دیگر دانگلهای شبیه به آن، به درگاه «اچ. اتصال گوشیهوشمند اندرویدی به تلویزیون بدون کابل «اچ. اینجاست که میتوانید از دانگل «کرومکست» بهره بگیرید. اما نباید فراموش کنیم که هنوز تلویزیونهای زیادی در منازلمان وجود دارد که از وایفای داخلی بهره نمیگیرند. رواج استفاده از فناوری وایفای باعث شده تا تلویزیونهای هوشمندِ ترازاولی را سراغ داشته باشیم که به تجهیزات وایفای داخلی مجهز هستند و بدون نیاز به خرید سختافزارهای جانبی به وایفای متصل میشوند. به این ترتیب پیشنهاد میکنیم دانگل «کرومکست» یا دیگر دانگلهایی که استریم ویدئو و تصویر از گوشی به تلویزیون انجام میدهند را خریداری نمایید، سپس دانگل را از طریق درگاه «اچ. دی. ام. آی» متصل میشوند و امکان دریافت تصاویر را برای این تلویزیونها بهصورت بیسیم و وایفای مهیا میکنند.

همانطور که می دانید یکی از قابلیت های اصلی اپلیکیشن روبیکا تماشای فیلم از بخش دنیای رسانه ها است. ودر حال حاضر نیز می توان از طریق این بخش به مجموعه ای از فیلم ها و انیمیشن های خارجی و ایرانی دسترسی داشته و تماشا کرد. بعد از انتخاب و ضربه زدن روی اشتراک مورد نظر کلید پرداخت را ملاحظه خواهید کرد. اما موضوعی که در این بخش به آن اشاره خواهیم کرد بحث خرید اشتراک روبیکا است. از همان اولی که این برنامه در دسترس قرار گرفت با تبلیغ تماشای فیلم با اینترنت رایگان معرفی شد. پیامی نشان داده می شود که روی کلید”باشه” بزنید تا برای خرید اشتراک اقدام کنید. اما بعضی از فیلم و سریال های موجود در اپلیکیشن روبیکا نیاز به خرید اشتراک دارد یعنی بعد از پرداخت مبلغی می توانید به مدت معین شده از این سرویس استفاده کنید. برای خرید اشتراک همانطور که اشاره شده کافی است روی فیلم مورد نظر زده و بعد از وارد شدن به صفحه تماشای فیلم ، روی کلید پخش فیلم بزنید.

{با این گرونی ها مگه میشه این تلویزیون را عوض کنیم .|ترتیب کانال های تلویزیون ال جی|اتصال لپ تاپ به تلویزیون ال جی در ویندوز 10|نصب کنترل تلویزیون ال جی روی گوشی}

سلام تلویزیون سونی 55 فول اچ دی و سه بعدی دارم که کانالهای اچ دی را فقط صدا میگیره . از این سیستم HEVC تعداد محدودی کشور استفاده می کنند . با این گرونی ها مگه میشه این تلویزیون را عوض کنیم . ممکنه کشورهای 4K یا مثلا ژاپن الان توی فکر 8K هست داشته باشند ولی کشوری را ندیدم فقط به اندازه انگشتان دست که از این سیستم HEVC استفاده کند . از این سیستم HEVC فقط به خاطر اینکه کمتر هزینه میکنند و میشه تعداد بیشتری کانال HD را ساپورت میکنه استفاده کرده اند . خیلی مخاطبتون زیاده با این بدعتاتون هم کمش میکنین که تلویزیونای ماهواره هم از شماها هوشمندترند هردو سیستم وگذاشتن حالا شما برایه کاسبی خاله خانباجیتون پشت پرده حتمن قرار داد فروش دستگاه رو قبلن بستین کلیم خرج از بیت المال کردین که سیستم بروز بیارین اونوقت قبلیش و قطع میکنین؟ آخه چرا این تلویزیون با این همه امکانات فقط بشینیم تلویزیون SD نگاه کنیم . یا تلویزیون به این قدرتمندی را یک دستگاه دیجیتال کنارش بگذاریم ؟

{قیمت پنل تلویزیون ال ای دی ال جی 55 اینچ|قیمت تلویزیون 65 اینچ ال جی بانه|وصل شدن گوشی سامسونگ به تلویزیون ال جی}

گذشته از این ال جی برای بالا بردن نسبت کنتراست تصویر از قابلیت DR Dynamic Tone Mapping استفاده کرده است. همچنین میتواند به راحتی لگ موجود در اجرا و تأخیر آن را به حداقل ممکن برساند تا شما از اجرای برنامههای سیستم عامل لذت ببرید. مدل UQ8000 یکی میانردههای ال جی در سال 2022 بوده که توسط این کمپانی معرفی شده است. این تلویزیون از بالاترین سطح سیستم عاملهای webOS برخوردار است که میتواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. این تلویزیون از کیفیت ساخت بسیار مقبولی برخوردار است و دارای امکانات بسیار مطلوب و در خور شأنی بوده که می تواند به خوبی پاسخگو نیاز کاربر باشد. این سیستم عامل به واسطه پردازنده چهار هستهای α5 Gen5 AI 4K نسل پنجمی ال جی که عملکرد فوقالعادهای دارد به راحتی برنامهها را پردازش و اجرا کند. این در حالی است که نسبت کنتراست در آن تا حدودی ضیفتر و ممکن است در محیطهای تاریک روشنایی تلویزیون نرمال نباشد و تصاویر دلچسپ و آن گونه که میخواهید ارائه نشود.

آبی شدن صفحه تلویزیون ال جی

مقایسه قیمت ها با توجه به چند مجموعه سامسونگ و ال جی ، از LED های 32 اینچ ,تلویزیون های 4K UltraHD و سایز های بزرگ که جدیدا با کیفیت 8K نیز وارد بازار شده اند که قیمت نسبتاً بالایی را دارند , کمی سخت می باشد که به معنی این است انتخاب شما بستگی به کیفیت تصویر ,اندازه ,طراحی ظاهری و مقدار پولی که میخاهید برای تلویزیون هزینه کنید دارد . سیستم عامل Tizen سامسونگ از نظر چیدمان تفوات چندانی با رقیب خود ال جی ندارد اگر چه از هوش مصنوعی همچون ThinQ Al که در سیستم عامل ال جی موجود است, برخوردار نیست . هر دو سامسونگ و ال جی از سیستم عامل اختصاصی تلویزیون هوشمند خود استفاده می کنند و هر کدام عملکرد منحصر به فرد خود را دارا می باشد. شرکت LG از سال 2014 تاکنون با webOS رابط تلویزیونی هوشمند و بدون نیاز به سیستم عامل های دیگر پیشرو بوده است.

تماشای فیلم، عکس، کار با برنامههای مختلف و حتی بازیکردن در ابعاد بزرگ همانند یک تلویزیون تجربۀ لذت بخشی است که اکثر کاربران گوشی موبایل علاقمند هستند آن را تجربه کنند. بسته به کاربران و نوع دستگاهی که از آن استفاده می کنند، روش های مختلفی برای اشتراک تصویر یا انتقال محتوا وجود دارد. برای مثال برای اتصال گوشی به صفحه نمایش بزرگ تر که همان تلویزیون است از کابل های HDMI، USB و یا مبدل های دارای سیم و بی سیم که در بازار موجود هستند استفاده می شود. یکی از سؤالات متداول اغلب کاربران گوشی موبایل ایفون سامسونگ و شیائومی این است که چگونه گوشی سامسونگ ایفون یا شیائومی خود را به تلویزیون سامسونگ، ال جی، سونی و .. وصل کنیم. یکی از سؤالات متداول اکثر صاحبان موبایل این است که «چگونه گوشی موبایل را با کابل USBبه تلویزیون وصل کنیم» و یا «چگونه گوشی را به تلویزیون وصل کنیم با کابل شارژر».

3. در قسمت ساپورت می توانید گزینه ی contact sumsong را انتخاب نمایید. یا با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون, به منوی تنظیمات دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار کاربردی پلتفرمی مجهز است که در تمام محصولات هوشمند سامسونگ نمادی از امکانات نوین است. ما بیشتر روی نحوه پیدا کردن شماره مدل و نکاتی تمرکز کرده ایم که پس از به دست آوردن شماره می تواند برای شما بسیار مفید باشد. شماره مدل سامسونگ می تواند توضیح زیادی در مورد اینکه تلویزیون شما از کجا آمده است, چه نسلی است, برای چه کشوری ساخته شده است و خیلی چیزهای دیگر توضیح می دهد. سپس شماره مدل به همراه سایر اطلاعات مفید در مورد تلویزیون نمایش داده می شود. خریداران تلویزیون با پیگیری کردن نوع سیستم عامل داخلی سامسونگ از فروشنده از اصل و فیک بودن کالای خود مطمئن باشند. 4. در این صورت به راحتی می توانید مدل تلویزیون سامسونگ خود را جویا شوید. شرکت سامسونگ تلویزیون های خود را با پلتفرم هوشمند Tizen یکپارچه سازی میکند. گزینه “پشتیبانی” را انتخاب نمایید و “درباره این تلویزیون” را انتخاب کنید.

{هوشمند نیست و بسیاری از قابلیتهای مربوط به آن را ندارد.|تلویزیون ال جی 42|تلویزیون هوشمند ال جی|تلویزیون Oled ال جی بانه}

به لطف اندروید میتوانید از طریق مارکتهای اپ مثل گوگل پلی و کافه بازار به انبوهی از بازی و برنامه از جمله اپهای فیلیمو و نماوا برای تماشای فیلمها و سریالهای محبوب در هر زمان دسترسی داشته باشید. سه درگاه HDMI دارد ولی نسخه 2.1 نیستند و بنابراین نمیتواند انتظارات شما را برای اتصال کنسولهای بازی نسل جدید مانند PS5 و ایکسباکسهای سری X برآورده کنند. به لطف پشتیبانی از قابلیت HEVC توان پخش شبکههای HD صداوسیما را دارد. بااینحال میتوانید در آن از تماشای فیلمهای شبکههای HD با تصاویری زنده و جذاب و رنگهایی شفاف لذت ببرید. هوشمند نیست و بسیاری از قابلیتهای مربوط به آن را ندارد. متأسفانه این تلویزیون هوشمند نیست، در هنگام خرید تلویزیون 4k دوو به این موضوع توجه داشته باشید. استاندارد صوتی دالبی دیجیتال ارائه صدایی باکیفیت را تضمین میکند. تلویزیون دوو 4K کیفیت صدا و تصویر بسیار خوبی دارد و درعینحال قیمت آن مقرونبهصرفه است.

تلویزیون ال جی یو اچ دی

اتصال هوشمند سریع و آسان. از راه دور فیزیکی جایگزین شده ، از بیشتر مدل های محبوب پشتیبانی می شود. دکمه های رقم کانال. آن را برای دسترسی آسان در دفعات بعدی ذخیره کنید. • بلستر IR برای دستگاه های سنتی مورد نیاز است. صفحه لمسی و نوار پیمایش بزرگ. دکمه منو با کنترلهای بالا / پایین ، چپ و راست. اتصال خودکار به تلویزیون هوشمند. IR Remote: همه ریموت موجود را آزمایش کرده تا با تلویزیون شما سازگار باشد. صفحه کلید برای وارد کردن متن در مرورگر. اکثر تلفن ها و تبلت های دارای بلستر IR پشتیبانی می کنند. کنترل حالت را انتخاب کنید بستگی به مدل تلویزیون شما دارد. اگر این برنامه با تلفن یا تلویزیون شما کار نمی کند ، در صورت تمایل با ما تماس بگیرید. دسترسی سریع به برنامه ها و کانال های مورد علاقه خود. رابط طراحی شگفت انگیز. • برای جزئیات مربوط به مجوزها ، قبل از استفاده از برنامه های ما ، خط مشی رازداری ما را بخوانید. افزایش ، کاهش صدا ، بی صدا و بی صدا کردن. از تلویزیون های مادون قرمز و هوشمند پشتیبانی کنید. • برنامه بدون ارتباط یا وابسته به شرکت -LG-. ریموت هوشمند: مطمئن باشید تلفن و تلویزیون هوشمند خود را به همان شبکه WiFi متصل کرده اید. بصورت آفلاین استفاده می شود ، نیازی به اتصال نیست. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مشکلات را برطرف کنیم.

از این رو در نگاه اول کاربر به طراحی تلویزیون توجه کرده و سپس به سراغ امکانات موجود در آن میرود. ویژگی رزولوشن در این تلویزیونها کمک کرده تا تصاویر فایلها و شبکههای داخلی پخش شده و کیفیت آن نزدیک به کیفیت HD است. این تلویزیون با سایز ۳۲ اینچ از کیفیت صدای خوبی برخوردار است؛ زیرا دو کانال پخش صدا قادرند تا ۵ وات صدا را تولید کنند و در نهایت صدای ۱۰ واتی بر روی این تلویزیون تولید میگردد. از لحاظ شکل ظاهری صفحه نمایش نیز دارای یک صفحه نمایش با حاشیه نازک و شیک و هماهنگ با فضای داخلی بوده که تجربه عالی در تماشای فیلمهای مختلف را به وجود میآورد. ویژگی این تلویزیون از لحاظ شکل ظاهری امکان اتصال آن بر روی دیوار است که با استفاده از براکتهای دیواری به آسانی این عمل صورت میگیرد. این تلویزیون از مدلهای پایه دو طرفه بوده که با داشتن دو عدد پایه در وسط به شما امکان میدهد که تلویزیون را بر روی میز یا دکورهای مخصوص قرار دهید.

{این موضوع مانع از جلب رضایت تمام کاربران می شود.|بهترین تلویزیون ال جی ۵۵ اینچ|تلویزیون ال ای دی الجی|تلویزیون Lg 55 اینچ 4k}

مورد آخر صدای فراگیر و لذت بخش در کنار خروجی توانمند است که برای استفاده ی روزمره توجه شما را جلب خواهد کرد. نقاط ضعف سینمای خانگی چیست؟ با توجه به نوشته ی فوق متوجه بسیاری از قابلیت های پنهان سینمای خانگی خواهید شد. این مورد برای کاربرانی که قصد استفاده از محصول در یک اتاق نسبتا کوچک را دارند مشکل ساز است. اولین مورد که در بسیاری از منابع به عنوان نقطه ضعف بیان شده نیاز به سیم کشی های طولانی است. شما می توانید با بررسی نمونه های مختلف و در نظر گرفتن بودجه ی خود بهترین مدل را برای رفع نیاز خریداری کنید. در این مقاله به بررسی اجمالی پنج عدد از بهترین مدل سینما خانگی های ال جی پرداختیم. ویژگی های متعددی در هر محصول وجود دارد که انتخاب را برای خریداران سخت کرده است. این موضوع مانع از جلب رضایت تمام کاربران می شود. مورد بعدی کمبود فناوری های ارتباط و پلتفرم های محدود است. خوب است بدانید که مصرف انرژی بیشتر در سینمای خانگی، به عنوان نقطه ضعف بیان شده است.

  • فول اچ دی (Full HD)
  • خلاصه همه چیزش
  • HD با رزولوشن 1280*720
  • LG BX OLED
  • کنتراست کمتر نسبت به تلویزیونهای OLED
  • سری پردازنده : Quad core
  • شبکه های HD را چگونه دریافت کنیم؟
  • یخچال و ساید بوش

این پردازنده بسیار قدرتمند علاوه بر افزایش سرعت در انتقال و پخش تصاویر، کیفیت آن را نیز ارتقا می دهد تا تمام تصاویر را با کیفیت 4K روی صفحه نمایش ببینید. این تلویزیون از هوش مصنوعی در تصاویر بهره برده است تا مناسب ترین تنظیمات مربوط به تصاویر را مطابق با سلیقه ی بیننده انجام دهد و تصاویر با کیفیت عالی نمایش داده شوند. برای داشتن تصاویری با کیفیت واقعی از این قابلیت استفاده شده است. برای داشتن تصاویری با سطح کیفیت بالا و رنگ هایی زیبا از قابلیت HDR در تلویزیون ها استفاده می شود. پردازنده دارای یک قابلیت برای صاف کردن تصاویر روی صحنه است که به طور خودکار برخی تغییرات را روی تصاویر اعمال می کند. با وجود قابلیت FILMMAKER MODE مرحله صاف کردن تصاویر توسط پردازنده، حذف می شود. این قابلیت نمایش فیلم دقیقا به همان صورت که کارگردان آن را تولید و به بازار عرضه کرده را فراهم می کند تا شما تجربه ای واقعی تر از دیدن فیلم را داشته باشید. قابلیت FILMMAKER MODE به طور مستقیم به پردازنده متصل می باشد.

برای دریافت تصاویر با وضوح و قدرت تفکیک بالا یا همان تماشای شبکههای تلویزیونی به صورت HD، لازم است تا شبکههای مورد نظر را بار دیگر در گیرنده خود جستوجو کنید. اما تاکنون پخش شبکههای تلویزیونی با استاندارد MPEG۴ بوده و اکنون این شکل نمایشی ارتقاء پیدا کرده و به شکل HEVC تغییر یافته است. به گزارش ایسنا، اچ دی سازی شبکههای تلویزیونی امروز (نهم آذر ماه) به طور رسمی اعلام و اجرایی شد. از این پس شبکههای یک، سه، ورزش، افق، آی فیلم، خبر، نسیم، مستند، پویا، نمایش، تماشا، ایران کالا و العالم با شکل HEVC هم روی آنتن میروند. بیش از یک دهه است که استفاده از گیرندههای دیجیتالی در کشورمان فراگیر شده و دیگر نیازی نیست تا برای دیدن تصاویری واضح از برنامه های تلویزیونی ساعت ها در پشت بام مشغول تنظیم کردن آنتنهای قدیمی باشیم. قابلیت پخش HD این امکان را به مخاطب میدهد تا تصایر را با قدرت تفکیک بالا دریافت کرده و مشاهده کند.

یکی از ویژگیهای خوب این نمایشگر اجرایی کردن کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون سامسونگ به بهترین شکل ممکن است که نرخ نوسازی در تصویر را با سرعت ۶۰ هرتز اجرا میکند. UP7550 از محصولات جدید ال جی است که در سال ۲۰۲۱ ارائه شده که قیمت بسیار مطلوبی برای آن در نظر گرفته و امکانات آن نیز برای نمایش خانگی بسیار مطلوب به حساب میآید. این تلویزیون دارای پردازنده α5 Gen4 AI 4K با چهار هستهی مرکزی قدرتمند است که به خوبی تصاویر را با کیفیت 4K به اجرا در میآورد. تلویزیون UP7750 از محصولات میانردهای است که کمپانی ال جی برای آن از امکانات نسبتا خوبی برای نمایش خانگی استفاده کرده است. ال جی در این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K با نرخنوسازی ۶۰ هرتز بهره گرفته که تصاویر را با کیفیت مطلوب و قابل قبولی ارائه میدهد. همچنین در این تلویزیون از پردازنده کوانتومی Quad Core 4K برای ارائه تصاویر بهتر و پردازش سریعتر برنامهها استفاده کرده است. همچنین کمپانی ال جی از صفحهی نمایش LED استفاده کرده که با فناوری Direct LED از نظر روشنایی پشتیبانی میشود.

{ال ای دی ماهواره دار ال جی|اتصال لپتاپ به تلویزیون Lg با Wifi|تلویزیون 21 اینچ ال جی}

در بعضی مواقع قبل از قطع شدن کامل تصویر سمت راست تلویزیون یک لکه سیاه ایجاد می شود و بعد از چند ماه کل تصویر سیاه می شود. در بعضی از موارد این خرابی از برد پاور تلویزیون می باشد که تعمیر برد در منزل انجام می شود. تعمیر بک لایت این مدل تلویزیون ها با قطعات اصلی و با ضمانت انجام می شود. یک خرابی دیگر که در این مدل تلویزیون ها وجود دارد پاک شدن حافظه تلویزیون با هر خاموش و روشن می باشد که این خرابی نیز از برد می باشد که تعمیر تلویزیون در منزل انجام می شود. در این مدل تلویزیون ها خرابی در قسمت برد مین می باشد به این صورت که تلویزیون خود به خود خاموش و روشن می شود. در این مدل تلویزیون برد پاور به صورت آداپتور می باشد و تمام ولتاژ ها توسط یک آی سی رگولاتر پخش می شود به همین دلیل احتمال خرابی برد مین زیاد می باشد. در صورتی که آی سی روگولاتور دچار خرابی شود ولتاژ زیاد وارد برد مین می شود و باعث خرابی برد می شود و برای تعمیر تلویزیون باید برد مین کامل تعویض شود.

{را به همراه نام رسیورتان در گوگل جستجو کنید.|تنظیمات تلویزیون ال جی 43 اینچ|قیمت تلویزیون ال جی رسیور دار 43|رمز تلویزیون ال جی}

در این صفحه روش باز کردن شبکه سه در برخی رسیورها توضیح داده شده است. 1- در برخی موارد هنگام جستجوی فرکانس 11900 یا 11881 (در رسیورهای اچ دی) شبکه های سه و ورزش در بین شبکه های سراسری پیدا نمی شود. 2- در بسیاری از رسیورها برای اینکه بتوانید شبکه های سه و ورزش را باز کنید، ابتدا باید رسیورتان را با آخرین نرم افزار مربوطه آپگرید کنید. روش باز کردن شبکه های سه و ورزش موقع پخش فوتبالهای خارجی در رسیورهای مختلف فرق می کند. را به همراه نام رسیورتان در گوگل جستجو کنید. در صورتی که روشهای ذکر شده در این صفحه جواب نداد، رسیورتان را آپگرید کنید. بعد از زدن کلید MENU، روی گزینه STB Status قرار بگیرید و بدون وارد شدن به آن (یعنی بدون زدن OK) عدد 1234 را با کنترل وارد کنید. علت این مسأله این است که گزینه FTA ONLY (فقط شبکه های غیر پولی) در رسیور شما "روشن" است و باید آن را خاموش و غیر فعال و دوباره این فرکانسها را جستجو کنید.

کیفیت تصویر این تلویزیون ۴K می باشد و قابلیت ارتقاء تصویر به خوبی امکان پذیر است. صدا کاملا فراگیر و با توجه به محیط انتشار می گیرد. خود سامسونگ از این تلویزیون با نام AirSlim یاد می کند. این نشان دهنده طراحی ظریف و باریک محصول است. شاید تنها موردی که معمول است, سیستم صوتی ۲۰ وات می باشد. تمام این موارد می تواند دلیل خوبی برای انتخاب این تلویزیون باشند. پردازنده Crystal Processor 4K پشتیبان خوبی برای نمایش درجه یک و در خور و شان کاربر است. پایه ها از نوع دو طرف هستند و به شیارهایی جهت مدیریت کابل مجهز هستند. آخرین مورد در تلویزیون سامسونگ BU8000 که مورد توجه قرار می گیرد, طراحی ظریف و بی نظیر تلویزیون است. حالت های صدا در این قسمت نقش بسزایی در هماهنگی صدا و تصویر ایفا می کنند. تلویزیون سامسونگ Q70B اوج کار این شرکت برای نمایش بی نظیر تصویر و صدا در یک قاب است. ضخامت فریم بسیار ناچیز است و می تواند زیبایی محیط را دوچندان کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.